Baggrund

Michael Bang

Michael Bang har næsten 30 år international forretnings erfaring fra logistik til detail handel og B2B indenfor kontor, møbel og health care branchen.
De sidste 15 år har han arbejdet for innovation og forretningsudvikling i den internationale kontorforsyningsbranche og detail branchen, grafiske marked og i segmenter så som legetøj, hobbybranchen og reklame/gave branchen.
Michael Bang er ”born global” og har ofte være ”driveren” i at få folk med forskellige kulturer, tekniske eller uddannelsesmæssig baggrund til at arbejde sammen.
Hans konstante ”kløen” for at gøre ting bedre og anderledes, kombineret med en rigtig iværksætter ånd, er en hjørnesten til udvikling for enhver organisation eller firma.
Hjemhørende i centrum af Danmark i fødselsbyen for H. C. Andersen, har han nemt adgang til hele Europa, om det være sig nord, syd, vest eller øst.

Peter Gotfredsen

Peter Gotfredsen har 25 års international erfaring indenfor international handel, produktudvikling og produktion, primært indenfor kontorartikler tilvirksomheder og private.
Han har gennem mange år berejst mere end 50 lande på 6 kontinenter, hvor han har etableret salg til distributører og store detailkæder, og han har endvidere medvirket til etablering af produktion i en række lande.
Peter Gotfredsen har indgående erfaring med både køb og salg i Asien, hvor han i en periode har været udstationeret. De mange års arbejde i landene Asien, herunder Kina har bibragt en indgående forståelse af både muligheder og faldgruber m.h.t. såvel salg som indkøb og produktion (outsourcing) i disse lande.

Björn Carlsen

Björn Carlsen er en “erfaren international” med 25+ års erfaring indenfor multinationale firmaer I papir industrien, møbler, bygge produkter samt kontor forsynings produkter. Björn har holdt senior positioner i både salg, operation samt i generel management og haft direktør stillinger i flere Europæiske lande samt USA.
De sidste 7 år har Björn været aktiv indenfor den internationale kontor produkt industri, og har udviklet succesfulde koncepter og marketing programmer i både Skandinavien, samt de Østeuropæiske lande.
Björn har den nødvendige forståelse, knowhow og drive der er nødvendig for at få succes i et meget varieret forretnings- og socialt miljø på tværs af grænser og forskellige kulturer.
Med en fast forankret tro på at forretning altid er resultat-orienteret, men skal kombineres med venskab og respekt, har han udviklet et omfattende internationalt netværk af ressourcer bestående af kunder, leverandører samt hjælpere.

We cannot become what we need to be by remaining what we are.
Citat af Max DePree